021 9247

Numar cu tarif normal

Rasfoieste intrebarile frecvente

Afla mai multe despre vacanta ta

Afla mai multe despre vacanta ta

Despre alegerea calatoriei/sejurului

  • Cele patru stiluri de calatorie – Standard, Original, Comfort si Premium – acopera o gama intreaga de experiente de calatorie.

  • Vrei sa stai intins intr-un hamac si sa nu te misti pana la ora mesei? Avem o excursie pentru asta. Vrei sa dai putere pe versantul unui munte la mare altitudine? Avem o excursie si pentru asta. Pentru a determina ce tip de calatorie vi se potriveste cel mai bine, fiecare dintre calatoriile noastre vin cu o Evaluare pentru a va anunta cat de solicitanta din punct de vedere fizic este... sau nu.

  • Christian Tour ofera o gama larga de aventuri pentru familie. Majoritatea calatoriilor noastre de familie au varsta minima de 5 ani pentru a ne asigura ca activitatile incluse se potrivesc intregii familii. Ocazional, unele destinatii vor avea o varsta minima mai mare in functie de cerintele fizice ale itinerariului. Verificati informatiile esentiale despre calatorie pentru cerintele de varsta minima pentru fiecare calatorie.

  • Calatorii Christian Tour sunt legati mai mult de atitudine decat de varsta. Avem un grup prietenos de calatori, deschisi la minte si curiosi, iar multi aleg sa calatoreasca singuri. Au varste curpinse intre 18 si 70 de ani, genuri diferite si sunt pasionati la fel ca noi de explorare si destinatii noi.

  • Lucrurile bune si valoroase vin in pachete mici, motiv pentru care mentinem grupul la minimum. Grupurile mici ne permit sa ramanem flexibili cu itinerariile, sa folosim transportul public oriunde putem si sa vizitam comunitati fara a intimida localnicii. Cele mai multe calatorii Christian Tour se desfasoara cu un grup intim de 12-16 calatori, desi de obicei, in medie, in jur de 10 persoane. Pentru calatoriile noastre pe uscat folosim vehicule special construite care pot transporta pana la 24 de calatori. Numarul calatorilor este afisat in descrierea fiecarei calatorii.

  • In majoritatea calatoriilor Christian Tour (excluzand calatoriile in familie), varsta minima pentru calatori este de 15 ani. Un adult trebuie sa insoteasca toti copiii sub 18 ani. Copiii cu varsta mai mica de 15 ani ni se pot alatura in excursiile noastre de familie si in aventurile scurte, dar asigurati-va ca verificati fiecare calatorie pentru varsta minima. Cele mai multe calatorii nu au o limita de varsta maxima, dar o adeverinta medicala este necesara pentru toti calatorii cu varsta peste 70 de ani.

  • Desi nu va putem spune cine va fi ghidul dumneavoastra inainte de plecare, va putem asigura ca vor fi grozavi. Ghizii nostri sunt experti in regiunile lor, unii pentru ca calatoresc acolo de ani de zile, altii pentru ca sunt locali, fiecare abia asteapta sa va arate tote locurile importante si atractiile turistice ale zonei.

  • Desi itinerariile noastre sunt concepute pentru a include toate experientele unice pana in ultima zi, intelegem ca uneori lucrurile nu decurg asa cum au fost planificate sau cum ne-am dori. Asadar, puteti opta pentru incheierea calatoriei daca trebuie sa plecati mai devreme, insa trebuie sa aveti in vedere faptul ca banii pentru experientele neutilizate ale calatoriei nu vor fi rambursati.

  • Va rugam sa va asigurati ca sunteti multumit de itinerarul calatoriei alese inainte de a rezerva. Nu putem face modificari pentru calatorii individuali. Daca aveti un grup de prieteni, colegi sau chiar un grup scolar care si-ar dori propriul itinerar, luati legatura cu echipa noastra. Acestia vor personaliza un itinerar doar pentru dvs.

  • Odata ce sejurul este in curs, cazarea si transportul sunt incluse. Dar daca doriti sa ajungeti la destinatie mai devreme pentru a explora sau sa mai ramaneti dupa calatorie, va putem ajuta in acest sens. Contactati-ne pentru mai multe informatii despre nopti suplimentare la hotel si transferuri la aeroport.

  • bsolut! Frumusetea stilului de calatorie Christian Tour consta in faptul ca multi dintre calatorii fideli ai nostri se alatura sa calatoreasca singuri si doresc sa intalneasca si sa imparta experiente cu oameni care au aceleasi idei.

  • Rooming-ul pentru toate excursiile Christian Tour este organizat in regim twin-share. Asociem calatori singuri cu un alt calator de acelasi sex, conform marcatorului de gen de pe fiecare dintre pasapoartele lor. Daca doriti propriul spatiu, puteti plati si o camera individuala. In calitate de operator de turism responsabil, ne straduim sa cream un mediu sigur si favorabil pentru toata lumea. In cazul in care identitatea dvs. de gen difera de ceea ce este indicat pe pasaport, va rugam sa ne contactati pentru a putea discuta cu dvs. optiunile de cazare.

  • Christian Tour se angajeaza sa faca calatoriile accesibile pentru toata lumea, indiferent de abilitati sau dizabilitatile unei persoane. Va rugam sa luati in considerare cu atentie daca sunteti capabil fizic si psihic sa finalizati itinerarul pe care l-ati ales, recunoscand ca, in multe calatorii, vi se va cere sa purtati propriile bagaje si sa utilizati transportul public. Acolo unde putem, vom face ajustari rezonabile la functionarea calatoriilor noastre pentru a facilita cerintele calatorilor cu dizabilitati – cum ar fi rezervarea de cazare la parter sau ca liderii nostri sa comunice instructiuni importante in scris, precum si verbal. Multi calatori cu dizabilitati s-au putut bucura de calatoriile noastre calatorind cu un prieten sau un insotitor care il poate ajuta cu nevoile specifice. Va rugam sa ne contactati pentru mai multe informatii despre oricare dintre itinerariile noastre.

  • Noi nu toleram nicio forma de discriminare, violenta (verbala sau fizica) sau hartuire sexuala, nici intre calatori sau implicand ghizii, partenerii sau localnicii nostri. Daca simtiti ca cineva se comporta inadecvat in timp ce calatoriti cu noi, va rugam sa informati imediat un reprezentant Christian Tour sau ghidul local. Alternativ, contactati-ne la numarul de contact: 021 9247. Totusi, calatorii ar trebui sa fie constienti de legile si obiceiurile locale din destinatiile pe care le vizitam, deoarece unele tari au legi care discrimineaza persoanele LGBTQIA+.

  • In functie de stilul de calatorie pe care il alegeti, exista posibilitatea de a solicita o camera tripla in momentul rezervarii. Vom face tot posibilul, dar cererile de camere nu pot fi garantate.

  • Daca calatoriti cu un partener, anuntati-ne ca doriti sa impartiti o camera (si un pat) in momentul rezervarii. Aveti in vedere ca in unele destinatii, optiunea poate fi doua paturi de o persoana impinse impreuna pentru a forma un „dublu”.

  • Majoritatea camerelor twin au doua paturi de o persoana, dar va rugam sa ne informati daca doriti paturi separate in momentul rezervarii, astfel incat sa putem transmite aceste informatii furnizorului de cazare.

  • Vom incerca sa ne acomodam la toate cerintele dietetice, insa trebuie sa aveti in vedere ca in unele locuri indepartate, acest lucru poate fi foarte greu de garantat. Va rugam sa ne informati in momentul rezervarii despre orice cerinte alimentare sau alergii, iar noi vom transmite informatiile ghidului dumneavoastra. De asemenea, este o idee grozava sa aduci un card cu cerintele alimentare scrise in limba locala pentru momentele in care mananci departe de grup.

  • Toate transporturile din timpul calatoriei sunt incluse in pretul calatoriei. Verificati informatiile esentiale ale calatoriei si itinerarul pentru o lista completa a ceea ce este inclus si ce nu.

  • In unele locuri, s-ar putea sa nu fie o alegere buna sa bei apa locala. Va recomandam ca intotdeauna sa incercati pe cat posibil sa beti apa doar imbuteliata.

Despre Rezervare

  • Daca doriti un transfer de sosire sau de plecare, contactati-ne si va putem ajuta. Va rugam sa rezervati cu cel putin doua saptamani inainte de plecare pentru a va asigura transferul.

  • Daca doriti sa ajungeti mai devreme la hotel sau sa ramaneti dupa tur pentru a explora, contactati-ne si va putem ajuta sa rezervati nopti suplimentare de cazare.

  • Daca aveti nevoie de ajutor pentru a gasi polita de asigurare potrivita calatoriei dvs., spuneti-ne si va putem ajuta. Zborurile catre si de la destinatia dvs. nu sunt incluse in pretul calatoriei, dar va putem ajuta sa gasiti cele mai bune optiuni.

  • Cererea de oferta este o cerere de rezervare a unui sejur, cee ace inseamna ca nu va putem confirma imediat rezervarea, deoarece trebuie sa verificam daca spatiul este disponibil la operatorii nostri locali. Plata integrala este necesara pentru calatoriile la cerere, deoarece echipa noastra locala de operatiuni confirma diverse servicii, cum ar fi transportul in tur si cazarea, pe masura ce se desfasoara. Daca este spatiu disponibil, veti fi rezervat. Daca nu, va vom oferi o rambursare completa.

  • Daca ati plasat o rezervare in asteptare, va trebui sa platiti depozitul minim in termen de cinci zile pentru a va asigura locul. Daca se intampla sa inceapa o campanie de reducere in acea perioada de cinci zile, atunci ai noroc! Daca nu efectuati un depozit in termen de cinci zile, rezervarea dvs. va fi anulata.

  • Nu avem o lista de asteptare si toate calatoriile sunt primul venit, primul servit. Oamenii uneori anuleaza in ultimul moment, asa ca, daca urmariti o anumita calatorie care este epuizata, va recomandam sa verificati din nou site-ul nostru pentru a vedea daca un loc a devenit disponibil.

  • Promotiile noastre sunt valabile doar pentru o perioada limitata de timp, asa ca trebuie sa intrati repede acolo pentru a obtine cele mai bune oferte.

  • Gaseste urmatoarea ta vacanta cautand prin circuitele noastre pana gasesti ceva care ti se potriveste. Alege datele dorite si completeaza datele tale pentru a-ti asigura calatoria. Daca ai intrebari pe parcurs, expertii nostri in Calatrii iti stau la dispozitie 24/7!

Plati

  • Nu se aplica suprataxe atunci cand platiti rezervarea cu un card de credit, dar, in functie de locatia dvs., pot exista restrictii privind cardul pe care il puteti utiliza.

  • Motivul pentru care solicitam plata integrala pentru unele pachete de vacanta este ca trebuie sa confirmam fiecare parte a aventurii dumneavoastra cu operatorii si furnizorii nostri locali pe masura ce mergem (de exemplu, transportul in tur, activitati si cazare). Daca locul dvs. in calatorie nu este disponibil, va vom oferi o rambursare completa.

  • Avem nevoie de un depozit deoarece echipa noastra de operatiuni incepe imediat sa va rezerve serviciile la furnizorii nostri locali. Multe dintre aceste servicii (de exemplu, activitati in timpul turului, cum ar fi permisele de drumetie) nu sunt rambursabile si nu pot fi transferate sau utilizate de un alt calator. Chiar daca serviciile pot fi anulate, acestea ar putea suporta o taxa de anulare sau de administrare, care este acoperita de depozitul dvs.

  • Daca doriti sa va mentineti finantele organizate si sa platiti doar cota din depozit, va rugam sa contactati consultantii nostril prin telefon, astfel incat sa va trimita un link de plata securizat pentru suma depozitului pe care doriti sa o platiti.

  • Nu va faceti griji. Daca ati platit prea mult din greseala, va rugam sa ne contactati prin telefon pentru a organiza o rambursare.

  • Platile online prin intermediul sistemului nostru de rezervari ar putea fi nereusite din cauza problemelor de conexiune la internet, a detaliilor de plata incorecte sau a fondurilor insuficiente. Daca plata dvs. inca nu se efectueaza dupa ce ati examinat toate cele de mai sus, va rugam sa ne contactati prin telefon si va vom ajuta sa va rezervati urmatoarea vacanta.

  • Toate facturile trebuie platite in aceeasi moneda in care a fost rezervata initial calatoria.

  • Absolut. Puteti sa va folositi creditul ca depozit pentru o noua calatorie sau sa il pastrati pentru o vacanta viitoare — creditele nu expira pentru majoritatea calatoriilor noastre. De asemenea, va puteti folosi creditul pentru a rezerva cazare inainte/dupa calatorie, transferuri de la aeroport sau excursii personalizate.

  • In majoritatea cazurilor, creditele nu au o data de expirare. Indiferent daca il folositi astazi, maine sau candva in viitor, este creditul dvs. pe care il puteti folosi oricand sunteti gata. Va rugam sa retineti ca anumite calatorii si croaziere au conditii diferite. Orice credit pe care il aveti cu terti pot avea date de expirare.

  • Voucherele pot fi folosite atat pentru calatorii cu pret intreg, cat si pentru calatorii cu reducere. Voucherele cadou emise de echipa noastra de asistenta pentru clienti pot fi rascumparate numai pentru calatorii cu pret intreg. Va rugam sa ne contactati prin telefon pentru a rezerva cu un voucher.

  • Oferim numeroase reduceri de fidelitate pentru clientii nostril fideli, si oferim reduceri in functie de vechimea acestora in sistemele noastre de rezervari.

Gestionarea rezervarii

  • Stim ca probabil iti doresti sa vezi ca e-mailul de confirmare ajunge in casuta ta de e-mail instant, dar tine-te bine! Acest lucru poate dura cateva zile pentru a va procesa rezervarea. Confirmarea rezervarii va fi trimisa in 2 pana la 4 zile lucratoare.

  • Poate dura cateva zile pentru ca echipa noastra sa confirme transferurile de la aeroport, cazarea inainte/dupa calatorie si alte servicii suplimentare cu furnizorii nostri locali locali. Va rugam sa ne acordati 2 pana la 4 zile lucratoare pentru a va trimite un e-mail de confirmare.

  • Toate detaliile calatoriei sunt disponibile in Informatiile esentiale ale rezervarii. Daca exista modificari de ultima ora, cum ar fi ora de plecare sau de sosire, va vom trimite prin e-mail o informare inainte de inceperea calatoriei. Va recomandam sa rezervati cazarea inainte/dupa calatorie prin Christian Tour, deoarece avem posibilitatea de a va re-rezerva intr-un nou hotel daca punctul de intalnire/de sosire se schimba.

  • Da, puteti rezerva vacanta preferata si va puteti gestiona singur rezervarile online. Pentru a va conecta, veti avea nevoie de e-mailul dvs. si numarul de rezervare. Daca ati rezervat calatoria pentru alti membri ai grupului dvs., va trebui sa gestionati rezervarea acestora pentru ei sau ei ne pot cere sa gestionam detalii relevante numai pentru ei.

  • Contactati-va agentul de turism pentru a va gestiona rezervarea.

  • Puteti actualiza in siguranta datele personale online. Dupa ce v-ati autentificat, accesati „Detaliile pasagerului”. Va rugam sa confirmati ca datele dvs. sunt corecte inainte de a le salva, deoarece nu veti putea edita detaliile odata salvate. Daca oricare dintre detaliile dvs. este incorecta, va rugam sa ne contactati si va vom ajuta sa le modificati. Urmatoarele detalii pot fi actualizate online: • detaliile pasaportului • informatii de contact in caz de urgenta • numarul de asigurare • cerintele dietetice si medicale.

  • Puteti gestiona rezervarea online. Veti avea nevoie de e-mail si de numarul de rezervare pentru a va conecta. Ati rezervat la un agent de turism? Contactati-va agentul de turism pentru a va gestiona rezervarea.

  • Daca intampinati probleme de conectare, verificati daca aveti numarul de rezervare si e-mailul corect pentru rezervarea pe care incercati sa o gestionati. Mai aveti probleme? Poate fi din cauza unei probleme tehnice din partea noastra – ne pare rau pentru asta! Va rugam sa ne contactati si va vom ajuta sa va gestionati rezervarea si sa rezolvati problema.

  • Incepand cu 2023, am schimbat procesul de conectare pentru a va verifica identitatea, pentru a oferi o mai buna securitate pentru datele dumneavoastra personale.

  • Daca itinerariul calatoriei dvs. s-a schimbat, veti primi un e-mail de la noi in care va explicam modificarile aduse itinerariului dvs. si orice optiuni care ar putea fi disponibile. Daca aveti intrebari suplimentare, va rugam sa contactati prin telefon.

  • Planurile se pot schimba - intelegem! Puteti sa va schimbati planurile de calatorie cu pana la 56 de zile inainte de plecare (fara taxe) sau sa pastrati depozitul ca credit pentru calatoriile viitoare. Daca doriti sa schimbati datele calatoriei cu mai putin de 56 de zile inainte de plecare, veti suporta o taxa de anulare conform Conditiilor noastre de rezervare. Va recomandam insistent sa incheiati o asigurare de anulare in momentul rezervarii, care poate acoperi taxele de anulare. Retineti ca, o serie de calatorii, inclusiv excursii Polar, croaziere si anumite itinerarii personalizate, au conditii diferite.

  • Daca se afla in afara perioadei de plata integrala, este posibil sa putem transfera locul unui alt calator contra unei taxe. Cand platiti depozitul, uneori vom folosi acele fonduri pentru a asigura anumite permise sau activitati nerambursabile din calatoria dvs. Daca sunteti in afara perioadei de plata integrala, dar ati platit pentru calatoria dvs., atunci este posibila o rambursare partiala minus costul depozitului.

  • Va rugam sa ne contactati daca trebuie sa va anulati calatoria. Putem procesa anularile numai atunci cand primim o confirmare scrisa din partea dvs. Retineti ca, In functie de data plecarii, vi se poate percepe si o taxa de anulare.

  • Serviciile suplimentare ale calatoriei (de exemplu, transferuri de la aeroport si nopti suplimentare de cazare) nu sunt rambursabile, dar puteti anula cu pana la 56 de zile inainte de plecare si puteti salva suma sub forma de credit pentru calatoriile viitoare cu noi. Pentru a va anula extrasul, va rugam sa luati legatura cu noi prin telefon sau prin chat live.

  • Din pacate, nu putem rambursa diferenta unei calatorii care este acum la reducere. Cand rezervati o calatorie, sunteti de acord cu Conditiile noastre de rezervare, inclusiv cu pretul total al calatoriei in momentul rezervarii. Pentru a rezerva calatoria la pretul de vanzare, va trebui sa renuntati la creditul nerambursabil si sa platiti din nou depozitul pentru a va asigura pretul redus.

  • Ne pare rau sa auzim asta. Va rugam sa luati legatura cu consultantii nostri de aventura prietenosi pentru a va revizui circumstantele si a discuta optiunile dvs. de rambursare. Insanatosire grabnica!

  • Incercam sa procesam rambursarile cat mai repede posibil, dar in functie de banca dvs. si de sistemele externe care sunt in afara controlului nostru, poate dura intre 14 si 21 de zile lucratoare. Daca fondurile nu sunt inapoi in cont in 21 de zile lucratoare, va rugam sa contactati banca.

Inainte de momentul plecarii

  • Asigurarea de calatorie este obligatorie pentru toate calatoriile noastre daca calatoriti in strainatate. Solicitam ca cel putin sa fiti acoperit pentru cheltuielile medicale, inclusiv repatrierea de urgenta, dar acoperirea minima poate diferi de la o calatorie la alta, asa ca asigurati-va ca verificati sectiunea Asigurare de calatorie din Informatiile esentiale de calatorie. Nu vi se va permite sa va alaturati grupului pana cand ghidul dumneavoastra nu va vedea numarul politiei de asigurare si numarul de contact de urgenta al companiei de asigurari, disponibil 24 de ore din 24 – este foarte important sa nu existe obstacole in a obtine asistenta de urgenta pentru dvs. Pentru calatorii care locuiesc in Uniunea Europeana, Elvetia sau SUA, cerinta de a achizitiona asigurare de calatorie nu poate fi obligatorie. Cu toate acestea, achizitionarea unei asigurari de calatorie este inca foarte recomandata, iar calatorii din aceste regiuni care refuza asigurarea de calatorie atunci cand calatoresc in afacerea regiunii lor de origine trebuie sa semneze un Formular de renuntare la asigurarea de calatorie la intalnirea grupului, recunoscand responsabilitatea personala pentru costurile medicale de urgenta si de repatriere in cazul in care apar.

  • Puteti gasi informatii despre cerintele de viza si de intrare in sectiunea privind vize din Informatiile esentiale de calatorie. Tarile isi pot modifica cerintele si sfaturile in termen scurt, asa ca verificati cele mai recente informatii si sfaturi de calatorie pe www.mae.ro Dupa cum se mentioneaza in conditiile noastre de rezervare, este responsabilitatea dvs. sa va asigurati ca aveti tot ce aveti nevoie pentru a calatori catre si de la destinatie.

  • Da, va putem ajuta cu scrisori de invitatie si documentatie de asistenta daca calatoriti catre o destinatie in care acest lucru este necesar pentru a solicita o viza. Verificati sectiunea privind vize din Informatiile esentiale de calatorie pentru a gasi informatii despre ceea ce trebuie sa ne trimiteti, cum ar fi pasapoarte scanate sau scrisori de angajare.

  • Siguranta calatorilor, a liderilor si a operatorilor nostri la sol este o prioritate majora pentru Christian Tour. Avand in vedere acest lucru, monitorizam evenimentele mondiale foarte indeaproape si luam decizii operationale bazate pe sfaturi informate din mai multe surse oficiale, in special nivelul avizului de calatorie al Departamentului pentru Afaceri Externe si Comert (DFAT).

  • Tratam cu seriozitate si luam toate masurile de precautie pentru a ne asigura ca bunurile tale sunt in siguranta.

  • Va recomandam sa aveti acces la bani din diverse surse - numerar, carduri si carduri pentru bani de calatorie sunt toate utilizate in mod obisnuit. Verificati informatiile esentiale despre calatorie si pagina de destinatie relevanta pentru mai multe informatii specifice tarii.

  • Disponibilitatea frigiderelor nu poate fi garantata. Ca regula generala, multe dintre hotelurile noastre de oras ofera acces la frigidere mici; cu toate acestea, in afara acestui lucru, mai ales atunci cand faceti drumetii sau in medii de gazda, nu va puteti baza pe accesul la frigider. Va rugam sa va asigurati ca ne anuntati in avans daca calatoriti cu medicamente care necesita refrigerare.

  • Vaccinarea si cerintele medicale generale difera de la o tara la alta. Va rugam sa consultati medicul dumneavoastra de familie sau medicul de calatorie pentru detalii si sfaturi despre cerintele actuale de vaccinare.

  • Ghizii nostri locali sunt instruiti sa faca fata acestor situatii si va vom oferi ajutor cat mai repede posibil. Daca trebuie sa parasiti calatoria mai devreme din cauza unei boli, birourile noastre locale va vor ajuta sa gasiti ingrijirea medicala adecvata si vor face tot ce putem pentru a va duce acasa sau la urmatoarea destinatie in siguranta. Asigurarea de calatorie este obligatorie pentru toate calatoriile noastre si ar trebui sa acopere orice costuri suportate in cazul aparitiei unei boli.

  • Cecurile de calatorie nu mai sunt o practica obisnuita, asa ca este o idee buna sa calatoriti cu un card de credit si un card ATM sau un „card de numerar” emis de banca special pentru calatorii. Daca aveti cateva optiuni, veti asigura ca sunteti acoperit daca una nu functioneaza.

  • Majoritatea hotelurilor din punctul de plecare va pot depozita excesul de bagaj; cu toate acestea, acest lucru se face pe propriul risc. Adesea, se percepe o taxa nominala pentru acest serviciu. Desigur, acesta este doar un avantaj daca calatoria dvs. este circulara (adica intoarcerea la acelasi punct de plecare).

  • Cizmele de drumetie sunt cu siguranta recomandate pentru plimbari, drumetii si excursii de drumetie. Daca nivelul fizic este sub 3, adidasi sau pantofi de alergare vor fi adecvati. Multe drumetii Christian Tour implica trasee in medii aproape de inghet, asa ca asigurati-va ca cercetati conditiile climatice si meteorologice din perioada anului in care veti face drumetia si impachetati corespunzator.

  • Este important sa calatoresti intotdeauna cu pasaportul actual, vizele, asigurarea de calatorie si documentele de calatorie Christian Tour.

In calatoria ta

  • Absolut. Daca exista activitati incluse sau optionale la care nu doriti sa participati, discutati cu ghidul local, iar acesta va poate ajuta sa gasiti alternative.
    Va rugam sa retineti ca, daca alegeti sa renuntati la o activitate inclusa, suma nu va fi rambursata.

  • Christian Tour ofera drumetii care variaza de la relativ usor la dificil. Cel mai simplu mod de a determina daca o calatorie este potrivita pentru tine este sa verifici „evaluarea fizica” a calatoriei in partea de prezentare generala a calatoriei.

  • Frumusetea calatoriei la Christian Tour este ca incurajam calatorii sa exploreze in propriul ritm. Cand ajungeti la o destinatie, ghidul dumneavoastra va va oferi optiuni cu privire la ceea ce puteti face, iar unii din grup vor face o activitate, in timp ce altii pot opta pentru ceva complet diferit. Cantitatea de timp liber depinde de stilul de calatorie pe care l-ati ales. Puteti sa-i cereti ghidului cateva sfaturi, apoi sa plecati singur sau sa iesiti cu grupul si sa vedeti unde va duce ziua.

  • Daca stiti dinainte ca veti sosi tarziu, va rugam sa ne contactati. Vom anunta ghidul dvs., care va lasa instructiuni receptiei hotelului cu privire la locul unde sa va intalniti cu grupul in acea zi sau in dimineata urmatoare. Daca intentionati sa ajungeti intr-o zi sau doua in itinerariu (si grupul nostru s-a mutat intr-o alta destinatie), va fi responsabilitatea dvs. sa ajungeti din urma cu grupul. Daca se intampla acest lucru, va vom oferi cele mai actualizate informatii despre locul unde va fi grupul dvs. si la ce ora aproximativa. Daca intarziati din cauza unor circumstante neprevazute sau intarzieri ale zborului, va rugam sa sunati la numarul de contact al ghidului. Christian Tour nu va poate rambursa nicio portiune a calatoriei nefolosite, dar acest lucru poate fi adesea solicitat pe asigurarea dvs. de calatorie.

  • ele calatorii au acces la toalete vestice, in timp ce altele nu - depinde doar de zonele in care calatoriti. Ca regula generala, cu cat locul este mai indepartat, cu atat este mai putin probabil sa gasiti bai din vest.

  • Pe parcurs exista de obicei sanse de a spala rufe, fie la hotelul dvs., fie folosind serviciile locale. Ghidul dumneavoastra va putea anunta odata ce sunteti in calatorie.

  • Ne dorim ca toti calatorii nostri sa se simta cat mai confortabil posibil, asa ca atunci cand va indreptati catre o clima calda, probabil ca veti avea un ventilator sau aer conditionat. Desigur, daca locuiti in zone indepartate sau la gazda, va trebui sa va asteptati ca facilitatile sa fie putin mai simple.

  • Multe hoteluri si locuri publice au Wi-Fi, asa ca, de obicei, aveti posibilitatea de a pastra legatura cu familia si cei apropiati. In locuri indepartate, cum ar fi Serengeti sau Sahara, ori in drumetii sau adaposturi, unde este posibil sa nu puteti comunica la fel de usor. De obicei, ghidul va va informa inainte de a parasi un loc, astfel incat sa puteti trimite rapid un mesaj pe WhatsApp sau un email prietenilor si familiei. Cartelele telefonice sunt usor de obtinut; asigurati-va ca telefonul este deblocat inainte de a calatori.

  • Va puteti reincarca telefoanele, tabletele si alte dispozitive electronice la hotel, sau in majoritatea locurilor. Va recomandam sa aduceti un adaptor de calatorie. In calatoriile noastre pe uscat, majoritatea vehiculelor au propria lor sursa de alimentare si ar trebui sa va puteti reincarca la bord. Deoarece calatorim catre niste destinatii destul de epice, o baterie suplimentara pentru camera este intotdeauna o idee buna.

  • Unele locuri au puncte de Wi-Fi peste tot, iar alte locuri nu vor avea deloc acoperire.

  • Nu putem garanta niciodata ca telefonul dvs. va functiona asa cum doriti, deoarece multe dintre destinatiile noastre pot fi la distanta si este posibil sa aveti o acoperire limitata. Discutati cu furnizorul dvs. de telefonie inainte de a pleca despre roamingul global si costurile implicate si obtineti sfatul acestuia cu privire la acoperirea pe care o veti primi in locurile in care calatoriti. Ca alternativa, de obicei puteti achizitiona o cartela SIM locala cand ajungeti sau puteti utiliza un eSIM.

  • Daca familia si prietenii nu va pot contacta in caz de urgenta prin email sau telefon, ei pot contacta direct Christian Tour. Detaliile de contact de urgenta (pentru destinatia dvs.) sunt enumerate in Informatiile esentiale de calatorie sau pot contacta unul dintre birourile noastre de vanzari globale, care va poate transmite mesajul.

  • Tipul de transport folosit depinde de stilul tau de calatorie. Afla mai multe despre stilurile de calatorie sau consulta Informatiile esentiale de calatorie pentru tipul specific de transport utilizat in calatoria ta.

  • In majoritatea locurilor, este de asteptat sa oferi bacsis. La intalnirea de bun venit, intreaba-ti ghidul despre obiceiurile locale si cere sfaturi despre cat de mult este recomandat sa oferi la restaurante, localuri sau ghizilor locali. Daca esti multumit de serviciul pe care l-ai primit la sfarsitul calatoriei, desi nu este obligatoriu, ii poti da un bacsis ghidului tau, acest gest va fi intotdeauna apreciat.

Alte intrebari comune

  • Christian Tour este o comunitate exclusiva de calatori din care, daca ati calatorit deja cu noi, faceti deja parte.

  • Vizitati pagina noastra de “Cariere” pentru a afla despre cum este sa lucrezi la Christian Tour, toate avantajele interesante si ce locuri disponibile avem acum.

  • Da, Christian Tour a fost fondata in 1997 si a inregistrat profit in fiecare an incepand din 1999.

  • Cand Christian Tour primeste bani de la tine sau de la agentul tau de turism, fondurile sunt depuse intr-un cont de incredere pentru clienti. Banii raman in acest cont pana in ziua plecarii calatoriei tale. De ce? Astfel, in cazul putin probabil in care Christian Tour ar da faliment, banii tai sunt inca in siguranta si ii vei primi inapoi in intregime. Contul de incredere al clientilor Christian Tour este auditat independent in fiecare an. Nerespectarea criteriilor financiare care reflecta viabilitatea financiara a unui agent de turism duce la revocarea licentei de tranzactionare a agentului. Christian Tour este licentiat pe baza acestor aranjamente.

  • Suntem o agentie de turism cu renume si o reputatie foarte buna consolidata pe eforturile muncii noastre si pe respectful si transparenta pe care le oferim de fiecare data fiecarui client. Colaboram cu agentii partenere acreditate si de incredere, insa, va anuntam ca este in responsabilitatea dumneavoastra sa va asigurati ca agentul este intr-adevar partener Christian Tour. Totodata, asigurati-va ca agentia partenera este solida din punct de vedere financiar, acest lucru este important deoarece agentul va poate retine banii inainte de a ni-i trimite pentru calatoria dumneavoastra. In cazul in care acea agentie ar da faliment inainte de a primi banii dumneavoastra, atunci ati putea pierde suma platita.

  • Daca un calator este testat pozitiv pentru COVID-19 si doreste sa-si continue calatoria, i se va cere sa ia masuri de precautie suplimentare pentru a preveni transmiterea virusului, inclusiv purtarea unei masti atunci cand este in contact strans cu ceilalti. Christian Tour va respecta intotdeauna reglementarile si protocoalele locale COVID-19.

  • Christian Tour nu are conditii specifice de anulare COVID-19. Va rugam sa consultati Conditiile noastre standard de rezervare.

Zboruri si transferuri

Zboruri

Toate transporturile din timpul calatoriei sunt incluse in pretul calatoriei. Verificati informatiile esentiale ale calatoriei si itinerarul pentru o lista completa a ceea ce este inclus.

Zborurile catre si de la punctul de plecare al calatoriei nu sunt incluse. Daca doriti ajutor pentru rezervarea zborurilor internationale, contactati-ne pentru o oferta.


Transferuri

Transferurile catre si de la calatoria dvs. nu sunt incluse in pretul calatoriei, dar pot fi rezervate la un cost suplimentar.

Unele stiluri de calatorie au transferuri incluse, asa ca va rugam sa verificati informatiile esentiale ale calatoriei si itinerarul pentru o lista completa a ceea ce este inclus.

Contul meu

Ai uitat parola?

Sau conecteaza-te cu

Nu ai cont inca?

Creare cont

Sau conecteaza-te cu

Ai deja un cont?