Dreptul la Vacanță

Prima pagină » Articole » Dreptul la Vacanță

Quality Compliance and Customer satisfaction

La aniversarea de 25 de ani a celui mai mare TO, Christian Tour anunță noua sa viziune de bussines pentru perioada următoare – Centrarea întregii activități a tuturor diviziilor din Grup pe satisfacția clienților ca scop principal și își asumă dezideratul că orice român are “dreptul la vacanță”.

Acum în anii de concurență acerbă, acum când orice client are atât de multe variante de cumpărare, Christian Tour, a realizat un studiu de piață pentru a identifica ce îl poate diferenția ca cel mai cunoscut brand din turismul românesc și mai mult, de jucatorii din industrie.

Cu o istorie de 25 de ani pe piața românească, Christian Tour a devenit lider de piață: prețurile foarte bune, diversitatea ofertei și atenția pentru detalii l-au făcut cel mai cunoscut jucător de turism.

Anual călătoresc cu Christian Tour peste 400.000 de turiști pe diverse vacanțe. Filozofia încă de la început, de la formare, a fost că “oricine” are dreptul la vacanță.

Christian Tour fiind cunoscut de-a lungul anilor pentru tarifele foarte competitive, s-a dezvoltat pe mai multe zone, ajungând acum să opereze în peste 100 de destinații, să dețină companii în 10 țări, agenții proprii în destinații, să aibă flotă proprie de autocare și avioane, precum și contracte directe cu peste 10 000 de hoteluri.

Echipa numeroasă alcătuită din conducători auto, ghizi turistici, agenți de vânzare în agențiile proprii, management, logistică și strategie, piloți și echipaje de cabină s-a îmbogățit de curând cu un nou departament foarte important.

În Boardul de conducere se află acum un manager cu grad Vicepreședinte la nivel de grup care are în subordine Departamentul “Quality Compliance and Customer satisfaction”.

În strategia liderului de turism există acum un focus accelerat de auditare, îmbunătățire continuă, evaluare a tuturor proceselor și echipelor operaționale și producție pentru a atinge și păstra dezideratul “ Că oricine are dreptul la o vacanță” indiferent de bugetul alocat, dar întotdeauna aceasta trebuie să aibă cel mai bun raport calitate/preț.

Centrarea tuturor proceselor și echipelor doar pe satisfacția clienților a făcut ca la aniversarea celor 25 de existență Christian Tour să vină cu o viziune nouă, pentru un turism sustenabil care aduce cu adevarat fericire, care este afordabil, dar mai ales în standardele de calitate promise și permise de buget.